9 mars, 2008

Underbar bild! đ
Ăkta kamphundar haha! HĂ€rlig bild med grĂ€stuvorna flygandes.
HĂ€rlig bild!!
Vilken underbar bild =)
Hahaha!
HĂ€ftig bild! FĂ„r jag frĂ„ga vad du har för kamera? đ
Verkligen en kanonbild!
Hahaha, men vilken bild!
Oj, haha, vilken bild!!
HĂ€ftig bild đ
WOW vilken bild đ inte ofta man fĂ„r till en sĂ„ klar med super skĂ€rpa i action