Vädret den kommande veckan


Ser härligt ut! Hoppas på samma sak i söder… 😛
Oj! Vilket kanonväder som är på intåg:)
Ser att jag har MYCKET att gratulera till… både valpar & 1:a pris i fs2 (hoppas det är rätt forkortning)… STORT GRATTIS! Ha en härlig helg!
Hoppas vi också får!! Saknar solen!
Oj var är du någonstans?? Dit vill jag också åka! =)